Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 20.11.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, sekä jälleenmyyjille. Tuotteiden hinnat
sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö
verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä
kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien
epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun
edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Hinnat
Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Tuotteet veloitetaan
tilaushetkellä voimassa olevan, sopimusvahvistuksesta ilmenevän hinnan perusteella.
Hinnat ilmoitetaan euroissa (EUR) ja ne sisältävät arvolisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä
toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä välittömästi tilauksen yhteydessä
että tilauksesta Asiakkaalle lähetettävässä vahvistuksessa.
Kun tilauksen loppusumma on vähintään 100 €, toimitus on ilmainen. Alle 100 € tilausten
toimituskulu on alkaen 5,90 € riippuen toimitustavasta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa http://www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät
tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys
asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja
tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien
tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Candyn Kimallekauppa
Nina Kallio, Laitatie 5 90940 Jääli
candynkimallekauppa@gmail.com
Mittatilaustuotteiden etenemistä ei valitettavasti pysty seuraamaan verkkokaupan tilausseuranta
osiosta. Jos saat sähköpostiin tilausvahvistuksen, tilauksesi otetaan käsittelyyn mahdollisimman
pian. Mikäli sinulle ei tule tilausvahvistusta ja ostoksesi eteni verkkokaupassamme normaaliin
tapaan maksuun, ota välittömästi yhteyttä verkkokauppaamme. Tarkistamme tilauksen tilan ja näin
saamme myös varmistuksen, että mahdollinen tilaustuotteesi lähtee valmistukseen.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Kun tilauksen loppusumma on vähintään 100 €,
toimitus on ilmainen. Alle 100 € tilausten toimituskulu on alkaen 5,90 €.
Toimitusaika
Pyrimme postittamaan tuotteet mahdollisimman pian! Jos tuotteiden toimittaminen viivästyy
arvioidusta ajankohdasta, pyrimme ilmoittamaan viivästyksestä Asiakkaalle käyttäen Asiakkaan
ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan Asiakkaalle uuden arvion tuotteen toimitusajankohdasta.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta riippuen. Valmiit tuotteet postitamme yleensä
parin päivän sisään. Mittatilaustuotteet valmistetaan tilauksesta ja niiden toimitusaika on yleensä
noin 1-21 päivää + toimitus. Mikäli toimitusaika jostain syystä ylittäisi 3 viikkoa, olemme
yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse.
Jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita, ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille
välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista
välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan alkavaksi tuotteen
vastaanottamisesta. Palautukset ja tuotteiden vaihdot tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella.
Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta mikäli ne on valmistettu tilauksen
mukaisesti. Asiakas on vastuussa oikein mitoitetun tuotteen tilaamisesta, yrittäjä ei vastaa
asiakkaan arviointi- tai mittausvirheistä.
Mikäli tahdot palauttaa tuotteet, otathan mahdollisimman pian yhteyttä:
candynkimallekauppa@gmail.com. Saat tarkemmat ohjeet palautuksesta ilmoituksen yhteydessä.
Palautettava tuote tulee olla käyttämätön ja tuotelaput paikoillaan. Kun tilaus on palannut myyjälle
ja tuote on todettu virheettömäksi, palautamme tuotteen hinnan ja alkuperäiset postikulut
asiakkaan tilille. Tuotteen palautuspostikulut jäävät asiakkaan maksettavaksi, paitsi virheellisen
tuotteen ollessa kyseessä yrittäjä maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut halvimman
toimitustavan mukaisesti.
Mikäli tuote vaihdetaan, asiakas maksaa palautettavan tuotteen postikulut, jonka jälkeen asiakas
tekee uuden tilauksen verkkokauppaan.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä
paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. Jos paketti
jätetään hakematta ja paketti ohjautuu meille takaisin, palautamme asiakkaalle maksun, josta on
vähennetty alkuperäiset postikulut sekä lunastamatta jättämisestä aiheutuneet kulut.
Huomioithan, että posti säilyttää paketteja noutopisteessä vain 7vrk.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee
sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa Palautusehdot -kohdassa mainittuun
sähköpostiosoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä
välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.