Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 20.11.2021 alkaen.

 

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, sekä jälleenmyyjille. Tuotteiden hinnat

sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö

verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä

kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien

epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun

edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Hinnat

Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Tuotteet veloitetaan

tilaushetkellä voimassa olevan, sopimusvahvistuksesta ilmenevän hinnan perusteella.

Hinnat ilmoitetaan euroissa (EUR) ja ne sisältävät arvolisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä

toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä välittömästi tilauksen yhteydessä

että tilauksesta Asiakkaalle lähetettävässä vahvistuksessa.

Kun tilauksen loppusumma on vähintään 100 €, toimitus on ilmainen. Alle 100 € tilausten

toimituskulu on alkaen 5,90 € riippuen toimitustavasta.

 

Maksaminen

 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

 

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

 

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

 

Maksutavat

 

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

 

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

 

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa http://www.jousto.com.

 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

 

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät

tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys

asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja

tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien

tuotteiden kanssa.


Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

 

Candyn Kimallekauppa

Nina Kallio, Laitatie 5 90940 Jääli

candynkimallekauppa@gmail.com

 

Mittatilaustuotteiden etenemistä ei valitettavasti pysty seuraamaan verkkokaupan tilausseuranta

osiosta. Jos saat sähköpostiin tilausvahvistuksen, tilauksesi otetaan käsittelyyn mahdollisimman

pian. Mikäli sinulle ei tule tilausvahvistusta ja ostoksesi eteni verkkokaupassamme normaaliin

tapaan maksuun, ota välittömästi yhteyttä verkkokauppaamme. Tarkistamme tilauksen tilan ja näin

saamme myös varmistuksen, että mahdollinen tilaustuotteesi lähtee valmistukseen.

 

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Kun tilauksen loppusumma on vähintään 100 €,

toimitus on ilmainen. Alle 100 € tilausten toimituskulu on alkaen 5,90 €.

 

Toimitusaika

Pyrimme postittamaan tuotteet mahdollisimman pian! Jos tuotteiden toimittaminen viivästyy

arvioidusta ajankohdasta, pyrimme ilmoittamaan viivästyksestä Asiakkaalle käyttäen Asiakkaan

ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan Asiakkaalle uuden arvion tuotteen toimitusajankohdasta.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta riippuen. Valmiit tuotteet postitamme yleensä

parin päivän sisään. Mittatilaustuotteet valmistetaan tilauksesta ja niiden toimitusaika on yleensä

noin 1-21 päivää + toimitus.  Mikäli toimitusaika jostain syystä ylittäisi 3 viikkoa, olemme

yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse.

Jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita, ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille

välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista

välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

 

Palautusehdot

Tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan alkavaksi tuotteen

vastaanottamisesta. Palautukset ja tuotteiden vaihdot tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella.

Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta mikäli ne on valmistettu tilauksen 

mukaisesti. Asiakas on vastuussa oikein mitoitetun tuotteen tilaamisesta, yrittäjä ei vastaa

asiakkaan arviointi- tai mittausvirheistä.

Mikäli tahdot palauttaa tuotteet, otathan mahdollisimman pian yhteyttä:

candynkimallekauppa@gmail.com. Saat tarkemmat ohjeet palautuksesta ilmoituksen yhteydessä.

Palautettava tuote tulee olla käyttämätön ja tuotelaput paikoillaan. Kun tilaus on palannut myyjälle

ja tuote on todettu virheettömäksi, palautamme tuotteen hinnan ja alkuperäiset postikulut

asiakkaan tilille. Tuotteen palautuspostikulut jäävät asiakkaan maksettavaksi, paitsi virheellisen

tuotteen ollessa kyseessä yrittäjä maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut halvimman

toimitustavan mukaisesti.

Mikäli tuote vaihdetaan, asiakas maksaa palautettavan tuotteen postikulut, jonka jälkeen asiakas

tekee uuden tilauksen verkkokauppaan. 

 

Lunastamaton paketti 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä

paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. Jos paketti

jätetään hakematta ja paketti ohjautuu meille takaisin, palautamme asiakkaalle maksun, josta on

vähennetty alkuperäiset postikulut sekä lunastamatta jättämisestä aiheutuneet kulut. 

Huomioithan, että posti säilyttää paketteja noutopisteessä vain 7vrk.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee

sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa Palautusehdot -kohdassa mainittuun

sähköpostiosoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä

välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.



0
Takaisin sivun alkuun

Etsti tuotteita

Tuote lisätty ostoskoriin!